JESTEŚ SWOJĄ WŁASNĄ MARKĄ

Spora część z nas ma swoje ulubione produkty, swoje ulubione sklepy, swoje ulubione marki. Marki/ brandy pomagają nam podejmować decyzje szybciej, łatwiej, bo nie musimy za każdym razem zastanawiać się co wybrać, gdzie kupić to czego szukamy, o jakości której szukamy.

Ale marką jest też w pewnym sensie każdy z nas. Każdy z nas jest kimś i jest jakiś. Nawet jeśli wydaje Ci się, że jesteś niewidoczny czy nieważny.

Gdybyśmy się zapytali naszych znajomych o tym co o nas myślą, każdy powiedziałby kilka słów, i pewnie wiele z nich by się powtarzało wśród naszych znajomych. Ciekawe tylko, czy my sami mówiąc o sobie użylibyśmy tych właśnie słów. Czy jesteś świadomy tego co o Tobie myślą i jak Ciebie postrzegają inni ludzie?

W świecie biznesu budowanie marki oznacza skupienie się na kilku wartościach, które należy przedstawiać regularnie i systematycznie, żeby wytworzyć w klientach spójne i trwałe skojarzenia.

Tak samo możemy zrobić budując swoją markę osobistą. Możesz zdecydować, jak chcesz być postrzegany, z czym kojarzony, i systematycznie wdrażać swoje działania, żeby być tak odbieram.

Wytworzenie takich trwałych skojarzeń, tematów z którymi chcesz, żeby inni Ciebie łączyli daje dużo korzyści. Dużo łatwiej docierać do klientów i dużo szybciej i taniej można realizować umowy.

Podstawą marki jest obietnica określonej jakości, określonego zakresu tematycznego, określonego doświadczenia. To wszystko tworzy zaufanie, poczucie pewności i bezpieczeństwa.

Jakie skojarzenia chcesz, żeby ludzie mieli z Twoją osobą?

Z jakimi tematami chcesz być łączony?

Czy Twoi znajomi wiedzą na bieżąco, co jest dla Ciebie ważne i czego szukasz?

Weź w swoje ręce to, jak postrzegają Ciebie inni i sam zobacz, jak szybciej i łatwiej będzie Ci osiągać Twoje sukcesy 🙂

Powodzenia 🙂

Małgosia

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *